Hesabım
Şifremi Unuttum
Sepetim
Müşteri Hizmetleri Soru Sor
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz.
Soru Sor
1- Satın aldığım ürün hasarlı çıktı, ne yapmalıyım?

Ürünü teslim almadan kargo ile firmamıza geri gönderebilirsiniz.  En kısa sürede size yeni ürünü ulaştıracaktır.

 

Online satış sitemizde yer alan “Değişim ve İade Formu”nu doldurmanız (Bu form 385 Sayılı Vergi Usül Kanunu Genel Tebliği uyarınca zorunludur.), ürünü faturası ile birlikte Aras, Sürat ve MNG Kargo ile aşağıda yer alan adrese göndermeniz gerekmektedir.

 

 Serifali Mah. Türker Cd. Beyit Sok. No:41 34775 Y.Dudullu -ÜMRANİYE / İstanbulAlıcı Adı: SELEN KOZMETİK A.Ş

2- Satın aldığım ürün yanlış gelirse ne yapmalıyım?

Ürünü teslim almadan kargo ile firmamıza geri gönderebilirsiniz.  En kısa sürede size yeni ürünü ulaştıracaktır.

 

Online satış sitemizde yer alan “Değişim ve İade Formu”nu doldurmanız (Bu form 385 Sayılı Vergi Usül Kanunu Genel Tebliği uyarınca zorunludur.), ürünü faturası ile birlikte Aras, Sürat ve MNG Kargo ile aşağıda yer alan adrese göndermeniz gerekmektedir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.