Hesabım
Şifremi Unuttum
Sepetim

Teslimat Koşulları

Siparişler ve Teslimat Koşulları

  • urbancare.com.tr ….'dan yapacağınız alışverişleriniz siparişiniz onaylandıktan sonra 5 iş günü (Hafta sonu ve resmi tatil günleri bu süreye dahil değildir) içerisinde adresinize teslim edilmek üzere kargo firmasına teslim edilir. Kampanya dönemlerinde bu süre yoğunluğa göre değişiklik gösterebilmektedir.

 

  • Siparişinizin teslimat tarihini görmek için üye girişi yapınız. “Hesabınız”da yer alan “Siparişlerim” listesinden ilgili siparişinizin “Sipariş Detayı” linkine tıklayınız. Açılan sayfada “Tahmini Teslimat Tarihi” başlığı altında teslimat tarihinizi görebilirsiniz. Bunun dışında, kargonuzu takip etmek için "Siparişlerim" den ilgili siparişinizin "Sipariş Detayı" linkine tıklayınız. Açılan sayfada yer alan "Kargom Nerede" butonu ile kargo takibini yapabilirsiniz.

 

 

  • Sipariş teslimat adresinizi platform üzerinden değiştiremezsiniz. Teslimat adres değişikliği sadece “Sipariş Verildi” sürecindeyken Müşteri Hizmetleri tarafından değiştirilebilir. Mağazaya verilmiş siparişlerde adres değişiklik yapılamamaktadır.

 

  • 500 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsizdir. 500 TL altındaki siparişlerinizde, kargonun desi ücretine bağlı olarak kargo ücretiniz belirlenir ve kargo bedeli tüketiciye aittir.

 

 

  • Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra üyelik e-posta adresinize ve kayıtlı cep telefonu numaranıza SMS ile bilgi iletilecektir. Üye olmadan sipariş verilmesi halinde ; belirtilen e-posta adresi ve/veya cep telefonu numarasına bilgi iletilecektir.

 

  • Siparişin tarafınızca teslim alındığı esnada ; T.C nüfus cüzdanınız veya kargo firmasının size ilettiği kod ile teslim almalısınız. Adresinizde farklı bir kişi olması durumunda T.C nüfus cüzdanı veya kod ile paketiniz teslim alınabilir. Adresinizde bulunmadığınız durumda;

 

  • Kargo firması siparişinizi şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır.
  • Siparişinizi 3 gün içerisinde belirtilen şubeden almazsanız depomuza iade işlemi başlatır.

 

  • Paketinizi görevli yanında aşağıdaki maddeleri dikkate alarak teslim alınız;

 

  • Kolinin dışında hasar olması (yırtık, ıslanmış gibi) durumunda “Hasar tespit tutanağı”, kolinin içinde hasar ve paket adetinde yanlışlık söz konusu ise “Durum tespit tutanağı” tutturmanız gerekmektedir. Gerekli tutanakları kargo görevlisinden talep edebilirsiniz.
  • Eğer görevli yanınızdan ayrıldıktan sonra durumu fark ederseniz, kargonun teslim alınması itibariyle en geç 2 gün içerisinde ilgili şubeye gidip durumu bildirerek tutanak tutulmasını talep edebilirsiniz (Teslimat sonrası Hasar/Durum tespit tutanağı tutulması kargo şubesi inisiyatifindedir).
  • Durum/Hasar tespit tutanağınız ile Müşteri Hizmetlerimizi arayarak ürün iade talebinde bulunabilirsiniz.

 

  • Paketinizin teslimatında aşağıda yer alan kargoların çalışma saat ve günlerini dikkate alınız;
  • İş günlerinde hafta içi 09:00 – 18:00, Cumartesi 09:00-13:00 saatleri arasında kargo firmaları teslimat yapmaktadır.
  • Pazar günleri ve resmi tatil günlerinde kargo firmaları teslimat yapmamaktadır.

 

 

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.